Drobečková navigace

Úvodní stránka > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě vúředních dnech a hodinách:

    Pondělí 8:00 - 11:30 12:00 - 17:00
    Úterý 8:00 - 11:30 12:00 - 14:00
    Středa 8:00 - 11:30 12:00 - 17:00
    Čtvrtek 8:00 - 11:30 12:00 - 14:00
    Pátek 8:00 - 11:30  
  2. Telefonické podání: pevná linka - 384 397 105
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu ou@clunek.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Člunek, Člunek 21, 378 33 Nová Bystřice, případně faxem na číslo 384 397 105.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Pondělí 8:00 - 11:30 12:00 - 17:00
Úterý 8:00 - 11:30 12:00 - 14:00
Středa 8:00 - 11:30 12:00 - 17:00
Čtvrtek 8:00 - 11:30 12:00 - 14:00
Pátek 8:00 - 11:30  

Telefonické podání: pevná linka - 384 397 105

poštou na adresu Obecní úřad Člunek, Člunek 21, 378 33 Nová Bystřice

Elektronicky na e-mail: ou@clunek.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: 9sfb6nf
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

 Sazba

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

2,00 Kč

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

Formuláře

Výroční zpráva o poskytování informací

  • nejsou vloženy žádné dokumenty

18. 8. Helena

Zítra: Ludvík

 OZNÁMENÍ

Obec Člunek zve občany na muzikálové představení JESUS CHRIST SUPERSTAR (Hudební divadlo Karlín) - sobota 7. října, odjezd v 14.00 od obecního úřadu, cena 800 Kč (lístek v přízemí + doprava). Lístky v prodeji v kanceláři OÚ od pondělí 24. července 2017.
V hlavních rolích: Kamil Střihavka, Václav Noid Bárta, Bára Basiková, Jan Toužimský....

Facebookové stránky obce, kde naleznete veškeré aktuality:

 https://www.facebook.com/cluneklomykunejov/

   OZNÁMENÍ

MUDr. Tomáš Morava - od 14. 8. - 25. 8. 2017 - DOVOLENÁ

Zástup MUDr. Fabešová Dačice tel.: 384358296

 SBĚRNÝ DVŮR

Provozní doba: dle dohody

Na mobil: 721 522 870

                724 075 248

 

 

 

www.idos.cz

Obecní úřad

OBECNÍ KNIHOVNA ČLUNEK je o prázdninách v provozu vždy v pondělí v době úředních hodin kanceláře obecního úřadu, po domluvě také na tel. čísle 721 622 106, knih.clunek@seznam.cz

Mgr. Simona Palová

 

pic.jpg

Návštěvnost stránek

072484